Soovime Lindes üle vaadata oma kulutusi ja sõlmida kvaliteetseid lepinguid ettevõtetega, kes suudavad pakkuda kvaliteetseid tooteid ning teenuseid kuluefektiivsel viisil.
Hankemeeskond on tsentraalne ostuüksus, mis vastutab Linde nõutavate toodete ja teenuste pakkumuste tegemise eest ning haldab vastavaid raamlepinguid. Ettevõte edendab vastutustundlike tegevuste kaudu kvaliteetset hanget ja tarnijate erapooletut kohtlemist pakkumusprotsessi jooksul.
Kui leiame sellised tarnijad, on meie eesmärk kindlustada neile piisavate kulutuste eraldamine, et täiustatud väärtusest saaksid kasu mõlemad pooled. Kui kulutused on väikesed, on nende haldamisprotsessid tõhusad ja efektiivsed.
Lindel on üks standardne tarnijatelt kaupade ja teenuste ostmise meetod, kui hankemeeskond pole varem teisiti kokku leppinud. See toimub nn ostutellimuste (Purchase Order) kaudu, mille väljastab hankemeeskond faksi, e-kirja või posti teel. Igal tellimusel on ainulaadne number, mis tuleb märkida arvele ja ostudokumentidele.
Üldised ostutingimused leiate siit.