- 1. ÜLDTINGIMUSTE KEHTIVUS
-
1.1. Käesolevad „Iseteeninduspunkti kasutamise eritingimused“ (Eritingimused) kohalduvad AS-i Linde Gas, reg. nr 10098649, Valukoja 8, 11415 Tallinn (Linde) iseteeninduspunktides Linde Gas 24/7 Nordics mobiilirakendusega (Rakendus) müügi- või rendilepingu sõlmimisele ja sõlmitavale lepingule ning iseteeninduspunktide kasutamisele kliendi ja Rakenduse kasutaja poolt.
1.2. Iseteeninduspunktide asukohad on toodud aadressil www.linde-gas.ee/teeninduspunktid.
1.3. Rakenduse kasutaja on klient ise või tema poolt määratud füüsiline isik.
1.4. Rakenduse kasutamiseks peab klient esmalt registreeruma selle kasutajaks Linde koduleheküljel www.linde-gas.ee/registreerimine. Rakendust saab Rakenduse kasutaja hakata kasutama pärast Linde-lt vastava kinnituse saamist e-posti teel. Linde-l on õigus mitte lubada kliendil Rakendust kasutada.
1.5. Rakenduse kasutamiseks peab Rakenduse kasutaja lubama oma nutiseadmes Rakendusel kasutada asukohaandmeid. Skaneerimisfunktsiooni kasutamiseks peab Rakenduse kasutaja lubama oma nutiseadmes Rakendusel kasutada kaamerat. Juhul, kui Rakenduse kasutaja nutiseade ei asu iseteenindusjaama asukohas või kui Rakendus ei saa kasutada Rakenduse kasutaja nutiseadme asukohaandmeid, ei ole võimalik Rakendust kasutada. Rakenduse kasutamiseks peab Rakenduse kasutaja tagama andmesideühenduse olemasolu.
1.6. Klient on teadlik ning kohustub Rakenduse kasutajat teavitama sellest, et iseteeninduspunktides ja selle vahetus ümbruses on videovalve.
1.7. AS-i Linde Gas üldised müügitingimused ja AS-i Linde Gas üldised renditingimused (Üldtingimused) nende parasjagu kehtivas redaktsioonis kohalduvad Rakenduse kaudu müügi- ja rendilepingute sõlmimisele ja sõlmitavatele lepingutele ulatuses, milles Eritingimused ei sätesta teistmoodi. Juhul, kui esinevad vastuolud Üldtingimuste ja Eritingimuste vahel, lähtutakse Eritingimustest. Eritingimused asendavad lepingu sõlmimise ja jõustumise kohta sätestatut Üldtingimustes.
1.8. Iseteeninduspunktis balloonigaaside ostmine ja gaasiballoonide ning lisaseadmete rentimine ja müük toimub Eritingimustes sätestatud korras.
1.9. Linde-l on õigus Eritingimusi igal ajal ühepoolselt muuta. Linde teavitab klienti eritingimuste muutmisest e-posti teel. Kui Rakenduse kasutaja pärast Eritingimuste muutmist kasutab Rakendust lepingute sõlmimiseks iseteeninduspunktis, loetakse ta muudetud Eritingimustega nõustunuks. Juhul, kui klient ei ole muudatustega nõus, ei saa ta Rakendust kasutada uute tehingute sõlmimiseks.
- 2. RAKENDUSE KASUTAMINE
-
2.1. Mobiilirakenduse kasutamiseks logib Rakenduse kasutaja sisse isikliku kasutajanime ja parooliga. Rakenduse kasutaja kohustub hoidma oma parooli saladuses
2.2. Pärast sisselogimist, saab Rakenduse kasutaja pärida PIN-koodi iseteeninduspunkti ukse avamiseks. Rakenduse kaudu edastatud uksekood deaktiveerub 30 minuti jooksul, pärast mida ei saa sama uksekoodiga iseteenindusjaama ust enam väljastpoolt avada.
2.3. Juhul, kui Rakenduse kasutaja soovib tühja gaasiballooni tagastada, teeb ta vastava valiku nutiseadme ekraanil. Seejärel skaneerib Rakenduse kasutaja nutiseadmega tagastatava gaasiballooni peal asuva triipkoodi. AGASOL®, UNICYL® ja AQVIA® kaubamärgiga gaasiballooni puhul tuleb skaneerida iseteeninduspunkti seinal asuv triipkood, mis paikneb tagastatavate balloonide alas.
2.4. Iseteeninduspunkti on keelatud asetada lekkivat või vigastatud/deformeerunud gaasiballooni. Sellisel juhul peab klient võtma ühendust AS-i Linde Gas klienditoega telefonil 6 504 511 (E–R 08.00–17.00).
2.5. Kui Rakenduse kasutaja soovib vaid tagastada gaasiballooni, teeb ta Rakenduses vastava valiku.
2.6. Juhul, kui klient soovib uut gaasiga täidetud gaasiballooni, teeb ta Rakenduses vastava valiku.
2.7. Balloonide valiku kuvamine Rakenduses on pakkumus võlaõigusseaduse tähenduses.
2.8. Ostutoimingu sooritamiseks peab klient skaneerima vastava gaasiballoonil asuva koodi oma nutiseadmega vastavalt ekraanil esitatud juhistele. Skaneerimise ebaõnnestumise korral tuleb gaasiballoonil asuv kood sisestada käsitsi. AGASOL® kaubamärgiga gaasiballooni ostmiseks koos selles sisalduva gaasiga peab skaneerima koodi iseteeninduspunkti seinal paiknevalt tootesildilt. Tootesildil on esitatud koodid vastavalt gaasiballoonide liikidele.
2.9. Kui kood on skaneeritud, kuvatakse nutiseadme ekraanil kliendi poolt skaneeritud koodile vastav gaasiballoon. Juhul, kui Rakenduse kasutaja on skaneerinud vale gaasiballooni (koodi), saab ta tehingu ekraanil tühistada toote järel märgitud ristil vajutades ning soovi korral skaneerida uue gaasiballooni.
2.10. Kui Rakenduses kuvatud info valitud toodete kohta on õige, kinnitab Rakenduse kasutaja info õigsust. Seejärel kuvatakse Rakenduses tehingu andmed koos hindadega ning Rakenduse kasutaja saab tehingu lõplikult kinnitada nupuga „Tehingu kinnitus koos maksekohustusega“. Sellise lõpliku kinnituse andmine on nõustumus võlaõigusseaduse tähenduses. Alates lõpliku kinnituse andmisest on balloonigaasi ja Linde AGASOL® kaubamärgiga gaasiballooni osas sõlmitud müügileping ning gaasiballooni osas (v.a AGASOL®, UNICYL®, BIOGON® LC kaubamärgiga gaasiballoonid) rendileping Linde ja kliendi vahel.
2.11. Pärast müügi- või rendilepingu sõlmimist kuvatakse selle kohta Rakenduses vastav kinnitus ning edastatakse kliendile ka e-posti teel.
2.12. Gaasiballoone (v.a AGASOL®, UNICYL®, BIOGON® LC kaubamärgiga gaasiballoonid) saab ainult rentida. Renditavatele gaasiballoonidele on kleebitud unikaalne triipkood. Ainult rentimiseks mõeldud gaasiballoonide puhul on rendilepingu esemeks kliendi poolt skaneeritud (või Rakendusse käsitsi sisestatud) konkreetne unikaalse koodiga gaasiballoon.
2.13. Rakenduse kaudu sõlmitud müügilepingu või rendilepingu esemeks olev gaasiballoon koos selles sisalduva gaasiga loetakse kliendile üleantuks alates hetkest, mil klient on gaasiballooni iseteeninduspunktist välja viinud või rikkunud gaasiballooni ventiili katva turvakile, sõltuvalt sellest, kumb juhtub enne. Gaasiballooni ja selles sisalduva gaasi juhusliku hävimise või kahjustumise riisiko läheb AS-ilt Linde Gas kliendile üle alates üleandmisest. Rakenduse kasutaja kohustub järgima Linde gaasiballoonide käsitlemise juhiseid (www.linde-gas.ee/ballooniohutus).
2.14. Kui klient kasutab gaasiballooni transportimiseks iseteeninduspunktis asuvat balloonikäru, peab ta tagastama käru ruumis ettenähtud asukohta.
- 3. KOHUSTUSED JA VASTUTUS
-
3.1. Iseteeninduspunkti kasutamisel kohustub Rakenduse kasutaja järgima ohutusnõudeid ning Eritingimusi.
3.2. Iseteeninduspunkti sisenedes kinnitab Rakenduse kasutaja, et on teadlik sisenemisest plahvatusohutsooni. Rakenduse kasutaja on kohustatud järgima ohutusnõudeid..
3.3. Suitsetamine, lahtise tule ja sädemete tekitamine on iseteeninduspunktis rangelt keelatud.
3.4. Isikutel, kes ei ole Rakenduse registreeritud kasutajad, on keelatud ruumi siseneda. Iseteeninduspunkti tohivad samal ajal kasutada ainult uksekoodiga sisenenud Rakenduse kasutajad.
3.5. Rakenduse kasutaja kohustub iseteeninduspunkti sisenedes ning sealt lahkudes sulgema enda järel ukse. Juhul, kui Rakenduse kasutaja ei ole järginud ukse sulgemise kohustust ja Linde-le tekib selle tagajärjel kahju, on Linde-l õigus nõuda kliendilt tekkinud kahju hüvitamist.
3.6. Juhul, kui ust ei ole võimalik tehnilise rikke või muu probleemi tõttu sulgeda, peab Rakenduse kasutaja võtma ühendust Linde klienditoega telefonil 6 504 511 (E–R 08.00–17.00)
3.7. Klient kinnitab, et tema poolt määratud Rakenduse kasutajatel on õigus kliendi nimel Rakenduse kaudu sõlmida tehinguid Linde-ga. Klient vastutab Rakenduse kasutajate tegevuse eest Rakenduse ja iseteeninduspunkti kasutamisel nagu enda tegevuse eest.
3.8. Klient kohustub Linde-t viivitamatult teavitama Rakenduse kasutaja õiguste lõppemisest kliendi nimel tehinguid sooritada.
3.9. Linde vastutus kliendi ees on piiratud kliendi poolt Rakenduse kaudu iseteeninduspunktis ostetud või renditud toodete väärtusega, välja arvatud juhul, kui õigusaktidest tulenevalt ei ole sellist vastutust võimalik piirata.
- 4. MAKSETINGIMUSED
-
4.1. Juhul, kui juriidilisest isikust kliendi ja Linde vahel juba on sõlmitud krediidileping, jäävad kehtima varasemalt sõlmitud krediidilepingu tingimused.
4.1.1. Linde väljastab kliendile arve Rakenduse kaudu iseteeninduspunktis ostetud või renditud toodete eest. Arve saadetakse kliendi e-posti aadressile.
4.1.2. Klient tasub Linde-le arved hiljemalt arvel märgitud maksetähtajaks, s.o. 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul arvates Linde poolt arve väljastamise kuupäevast. Juhul, kui kliendi ja Linde vahel on kokku lepitud teistsugune maksetähtaeg, tasub klient arved selleks maksetähtajaks.
4.1.3. Maksete tasumisega viivitamisel maksab klient võlgnetavalt summalt Linde-le viivist 0,1% iga nõuetekohase tasumisega viivitatud päeva eest kuni võlgnetava summa täieliku tasumiseni, v.a. kui pooled on olemasolevas krediidilepingus kokku leppinud teisiti.
4.1.4. Maksete tasumata jätmise või mittenõuetekohase tasumise korral hüvitab klient Linde-le meeldetuletamise ja võlgnevuse sissenõudmisega tehtud kulutused.
4.1.5. Juhul, kui klient on jätnud arved tähtaegselt tasumata, esitab Linde kliendile võlgnevuse kohta posti teel kirjaliku meeldetuletuse, märkides meeldetuletuses tähtaja võlgnevuse tasumiseks.
4.2. Linde-l on õigus nõuda kliendilt ettemaksu, kui klient ei ole arveid tähtaegselt tasunud.
4.2. Juhul, kui klient ei ole tasunud võlgnevust meeldetuletuses märgitud tähtajaks, on Linde-l õigus loovutada kliendi võlgnevus inkassofirmale, samuti alustada kliendi suhtes pankroti- või kohtumenetlust.
4.2. Linde võib ühepoolselt lõpetada Rakenduse kasutaja õiguse Rakendust kasutada, kui klient on jätnud arved tähtaegselt tasumata, kliendi võlad on üle antud inkassofirmale sissenõudmiseks või kui kliendi suhtes on algatatud likvideerimis- või pankrotimenetlus.